Hej :)

Hejjj! som vanligt har jag nt ens närmat majjj blogg.se för att göra inlägg xD heheh sry.. men iaf, just nu väntar jag på att nejris kommis hemmmis till majj x) och eftersom putte ska hem till maya, på tisdag kväll.. ( vi åker utomlands, 28 ) så jag vill göra ngt kul med honom, men vad?? asså man kan nt leka kull med en hamster xD fast igår hade vi kul :) jag gjorde en hinderbana till honom, sen gav jag honom lite brocoli x) fast det dåliga var att han åt den på min axel, så det smulade Liiiiitehh xD vad gör ni ;) ??<3 men vi ses


Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack ;).

2011-12-26 @ 10:40:50
URL: http://emiliavilen.blogg.se/
Postat av: loisa

jag gör ingenting och snälla låt mig åka me!!! ha det roligt i Australien Ajda byebye<33

2011-12-26 @ 17:11:25
Postat av: Nejris

Hejis Ajdis<3 vi gjorde en jätterolig hinderbana:)

2011-12-27 @ 09:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0