Jullov= Jippie

Hejjj! sry att jag knapppt bloggat men, jag börjar ju tröttna ): iaf, idag blir det bara chill och lite städning D:
bläää...och nu bloggar jag lite då, och tittar på jims värld xDDDD alla andra program sög! men i förrigår så tänkte jag först bygga en snö gubbe, men sen ville jag fixa en häst så det gjorde jag, efter det vill jag göra en höööööööööööööög stol. jag fixade det och det var super kul :P ohhh, ja sen ville jag göra en glob typ.. MEN SÅ VART DEN FCKING FÖR LITEN D: xDDD jag kunde nt ens sitta rakt o.o men vi ses<33
<---- bilden har redaan vart på bloggen VEEET men när jag åker tilll australien har jag nopg 10000 bilder på bloggen ;)

Kommentarer
Postat av: loisa

ha det GÖTT i Australien xD är det för sent att hoppa in i en resväska?:P nej men allvarligt mina kusiner ska dit så kan jag? och du behöver nt lägga ut alla 1000 bilder å bloggen. ps. ska ni till SIDNEY?? GGGGGGGOOOOOOOOOODDDDDDDD JJJJJJJUUUUUUUULLLLLL OCH GGGGOOOOOOTTTTTTTTTTT NNNNNNNNNNNNYYYYYYYYYYYYYYTTTTTTTTTTTTTTT ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!

2011-12-22 @ 19:28:09
Postat av: loisa

I'm gonna miss you Ajda!!! have a gr8 christmas!! good bye until school starts!!! ps. please can I jump into a suitcase and go with when you travel!!! you are always in my heart Ajda!! <33333333333 do not forget your friends<333333:P ds. byebye

2011-12-22 @ 19:37:43
Postat av: ajda

Your in my heart to loisa ;D ha det gött du med och gott nytt år och ja, GOD JUL

2011-12-23 @ 10:55:23
URL: http://allashakarrumpor.blogg.se/
Postat av: Albin

när åker ni :( till australien ???<333

2011-12-23 @ 20:41:19
Postat av: ronis

snygg bild ajda xD

2012-02-02 @ 21:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0