o.O+bild

Hejjj! idag var jag vilma och johanna vi broderade massor och lyssnade på vår julskinka har rymt och släkten kmr om en timma! Vår julsinka har rymt, hur kan en gris barah försvinna, osv xD Men iaf just nu myser jag i min ziperall och allt e chill, saknar min matilda och hoppas att tilde har kul i globen, för  asså hon ska se finalen av idol :) På lucia ska jag och maya sjuna den andra versen på Julen är här , typ.. :D men, inget mer typ, elr jo gå in ¨på en fjortis blogg xD www.Loveer.blogg.se haha ;D vi sees<33
<---- Chris Brown p.s Skit söt hund :D

Kommentarer
Postat av: loisa

jätte söt hund älskar hundar xD hade eran julskinka rymt eeh! okej lycko Thilde som ska till globen! saknar också Matilda

2011-12-09 @ 20:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0