Äntligen Fredag xD

Hejjj! idag har jag haft ev där hade jag so, och forskade om sköldpaddor :) det var kul och jag är faktis klar :D på rasten spelade jag Matilda och Engla fotboll, typ engla j och ebba men de sprang mest bara runt och skrattade xD haha inga mål gjorde vi xD ( som vanligt) men att shånga iväg bollen hur som helst, var faktis kul :D Haha och på sidan om fotbolls plan sprang Maya och Tilde runt. De härmade peter från family gay när han vart bög xD haha ikväll ska vi iallafalll åka hem till moster och titta på fotbolls match :D ses♥
<-------lite av min ziperall.... p.s glömde stänga av blixten xD

Kommentarer
Postat av: Albin

family gay smart :O

2011-11-11 @ 17:03:09
Postat av: ajda

haha aa :D

2011-11-11 @ 17:36:13
URL: http://allashakarrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0