Fiddeli, jag och Maya i stallet :D

Hejjj! Igår var jag & Maya, i stallet! Det var en så härlig känsla att se de galopera! Maya red fiddeli. Hon var pigg och glad och gjorde det roligare för Maya :) Hihi jag gjorde en liten fläta på Fiddelis svans. Sen lärde Mayas mig hur man sätter på tränset och saden. Man skulle trava över hinderna, men Maya galoperade nästan hela vägen och hoppade i full fart! Hon var modig och jag tkr hon borde få gå upp en grupp. Efter allt skojj, stack vi till Donken :) Där stack jag och Maya till lek-rummet xD Fast det var faktis superoligt där :D

Idag ska jag bara träna matte och slappa :)

Vad tkr du om Kenza?? Skriv i kommentaren....  Bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0