Måndag♥ :D

hejj! jag har fått mitt hjälp medd och kan tror jag, lägga in fler bilder ;D    
hihi en liten bild iallafall :D ♥  ähh idag var väll skolan ok, jag Matilda och Albin gick för långt i boken i engelskan xD haha men musik hade vi också, vi fick nt bestämma om vi ville vara tomtenissar osv! det var bara killarna som fick välja.. Så jag blir tärna, men igentligen ville jag faktis vara tomtenisse :D haha det passar mer som tomtenisse iallafall xD kooort :) sen spelade jag matilda , nejra och engla fotboll på lunch rasten..ses♥

Kommentarer
Postat av: Nejra

Sant du passar som tomte nisse

2011-11-15 @ 21:38:18
Postat av: ajda

oj vad kul att du tittade in på bloggen Nejra :P

2011-11-16 @ 17:16:03
URL: http://allashakarrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0