Puttes Historia xD

Det var en gång en prins,som hette putte  hehe igentligen föddes Putte helt oväntat. Hans pappa Rubin råkade rymma, och så kom han in till puttes mammas ( Cleo) bur :) ehh ja jag tror att jag nt behöver förklara vad som hände i buren!!!! Senare föddes 9 små hamster ungar :) 8 killar och 1 tjej xD Jag och Maya holde på med ungarna bara då och då. Men då blev jag förälskad förtjust i en svart liten hamster unge. Jag hade redan kommigt på namnet till honom. Nino. Men dagen då jag skulle ta hem Nino bet han mig. och visade ingen sann kärlek!    Såg jag Putte<3 han klättrade upp på min hand och var lika crazy och söt som idag :) <3

senare fick jag en ny bur. Den på bilden alltså! Så en solig dag skulle jag ränsa puttes nya bur :) MEN jag råkade glömma att sätta fast ena röret hårt.. Senare var putte galen för det var natt.. och då. Ja då stack han på äventyr xD han hade ramlat från trappan och kommigt ner till källaren, där mamma och pappa sover ... Han övernattade i bastun ;) ( vi har bastun som förråd xD) 
Nu är prins putte putte och sover.<3


Kommentarer
Postat av: Albin

Fett cool bur !!!!!

:)

2011-11-08 @ 14:40:31
Postat av: Diddi

haha tack :)

2011-11-11 @ 16:06:22
URL: http://allashakarrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0