Söndag :D ♥

Hejj! det blir nog nt några bilder på länge D: det e bara för att ngt blivit fel :( fattar nt vad som hänt!? Fattar du nt vad jag menar? läs då inlägget nedanför. Idag vet nt jag vad jag ska göra, ska kanske ringa ngn kompis.. venne Maya tror jag xD hon och Joey var bara liite luriga igår.. Haha det var ett okänt nr frågade vad görs, då sa jag inge vem är det. Då skrev hon at det var _ _ _ _ _ xD fast igentligen visste jag hela tiden att det var maya och joey xD haha det var ju samma nr som kontakten Maya xD haha då skrev de gillar du mig och massa sånt där xD sen berättade de att det var de 2 som skojjade :) haha men nu är vi kompisar igen ;D haha, men vad ska du göra idag? skriv i kommentaren. ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0