Min Måndag :)

Hejjj!!! idag åkte jag & mamma till ica och hämtade min efterlängtade ziperall! ;) om du nt vet vad en Ziperall är? Så är det typ en OnePiece.. VET DU NT VAD EN ONEPIECE ÄR?? Tänk dig då ihop sydda mjukisbykor,och mjukiströja :) Haha men vill du ha en Ziperall för bra pris?  Gå då in på: www.ziperall.se   
Jag köpte en svart och den rekommenderar jag! Enkel, snygg, mysig, ALLT! Jag kan faktis nt få av den från mig xD

Innan
allt det här var jag med selma vi gjorde godisläppar :D  Haha hade lite brottning, åka skate board elr hur det stavas xD Och sjöng Katti kalendar


Kommentarer
Postat av: Emilia & Matilda

sv: haha tack ajdis, vet inte om jag ska fortsätta att kalla "tutte" för det längre;) elr jo kanske btw:D

2011-10-31 @ 21:49:28
URL: http://viitillsammans.blogg.se/
Postat av: selma

Grattis att den ängtligen har kommit! ;D

2011-11-01 @ 11:13:49
URL: http://selmahodzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0