;**

Hejjj! om ingen typ checkar in på bloggen idag så förstår jag typ :P jag bloggar ju nt så mkt.. men igår såg jag på en mumie film, asså den var vel helt O.K om man säger så. Men är lite smått sur på en tjej nu.. vill nt säga vrf och vem det är o.o oki?? men iaf nu efter hela australien semestern kan jag nt sova! går upp 3 på natten och är vaken jag tills själva dagen börjar xD  och jag blir jääätte trött kl 7 elr 6 typ.. igår när jag va hos mormor sommnade jag tillochmed kl 5 !!! :( det känns som om det e kl 12 på natten!!! men kl 12 sitter jag och kollar på tv (NATTEN ASSÅ xD) kl 12-1 va nt ett dugg trött, aja det kmr vel gå över.. hoppas jag D: sesssss

Kommentarer
Postat av: loisa

okej

2012-01-22 @ 17:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0