Hej Hej :D

hejjj! jag har juh varit utomlands, vilket betyder.. att jag nt bloggat på länge :) men snart så kmr det in mkt bilder :D iaf, australien var skit kul, det var typ aldrig en enda dag vi var hemma. Men jag fick massor med nya kompisar C:  dessutom var alla barn i min ålde så det var perfeckt :D liksom varenda familj hade typ 3 elr 4 barn xD men näst sista dagen hade vi en stor picknick i en kengru park. asså på kvällarna kmr massor med vilda kängrur till parken! det e darför det e bajamajja överallt xD ni vet, när det e natt här så e det dag där, så igår när vi kom hem var jag trött. Men senare kl typ 2 till 5-6 kunde jag nt sova... men idag får jag hämta min lilla putte som jag saknat super mkt + att Lumi, mayas kanin kmr också :D det ska bli jätte kul med kanin med, för vi har juh nt tagit hand om en kanin enda sen jag var 6 år typ! men snart kmr mkttttttt bilder in, och då får ni också resept på cupcakes på naglarna xD och det e nt vad ni tror just nuh! ses :3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Äntligen har du kommit hem!!!!!!! Saknar dej:)

2012-01-18 @ 15:49:50
Postat av: Ajda

SAKNAR DIG MED :)

2012-01-19 @ 08:01:56
URL: http://allashakarrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0